شاید این جمعه بیاید شاید...

هرچند کوتاه در باره امام زمان

شاید این جمعه بیاید شاید...

هرچند کوتاه در باره امام زمان

شاید این جمعه بیاید شاید...

 

هر شب جمعه که می شه.... 

 

هر شب جمعه که میشه دلم هواتو می کنه       هوای صحن ِحرم کرب و بلاتو می کنه



هر شب جمعه که میشه برات زیارت میخونم     چی میشه یک شبم بیام اونجا زیارت بخونم



هر شب جمعه که میشه با این امید منتظرم          تا که بیام یه روزی و سجده کنم توی حرم



هر روزی که می شنوم کسی زیارتت میاد               این دل بی قرار من برات کربلا میخواد



روزی که دنیا اومدم گشته ام آشنای تو                   ریخته اند به کام من تربت کربلای تو



چی میشه اگه که مولا به منم نظر کنی                         ناله و آه دل من رو تو با اثر کنی



چی می شه همین زودی منو تو دعوت بکنی              به منم مثل همیشه تو محبت بکنی



چی میشه نزد خدا مولا حبیبم بکنی                   هم زیارت هم شهادت رو نصیبم بکنی



چی میشه به من بگی نوکر من بیا بیا                     دستمو بگیری و ببری به سوی کربلا



به خدا یه عمریه حسرت کربلا دارم               چی میشه این سرمو رو خاک پاکت بذارم



آقاجون بذار بگم که این دلم تنگه برات                  قربون غریبی ات منو ببر به کربلات



با خودم عهد بسته ام اگر بیام کرب وبلا                   بخونم از غصه و غربت شاه کربلا



چی می شد اگه یه روزی دسته جمع میومدیم  توی صحن وحرمت برسر و سینه می زدیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد