شاید این جمعه بیاید شاید...

هرچند کوتاه در باره امام زمان

شاید این جمعه بیاید شاید...

هرچند کوتاه در باره امام زمان

اینم یک کلیپ تصویری

یک کلیپ تصویری فوق العاده زیبا از مهدی دانشمند در مورد امام زمان هست. (امران بصری)  

 

پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.

 

 

 

لینک دانلود 

 

امران بصری

نظرات 2 + ارسال نظر
سبز چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 05:14 ب.ظ

«هر پرچمی پیش از پرچم مهدی«ع» بلند شود، پرچمدار آن ظاغوت است.»
در جواب آقایی که میگه : چرا اینجور فکر نمی کنی که این حدیث درباره ی پرچم ها و حکومت هایی هستش که ادعای مهدویت می کنن؟
مخواهم بگم : در این صورت حدیث خیلی بی معنی می شه چون میگه : پیش از مهدی هر کی بگه من مهدی هستم بت است. خب اینکه بدیهیه . قبل از مهدی هر مدعی مهدویت دروغگو است. اعلام کردن نداره. شما حدیث را ضایع کردین. معنی حدیث باید این باشد که پیش از مهدی هر کس ادعا کند که کار مهدی را انجام می ده یعنی برای ایجاد حکومت و خلافت پیامبر قیام جهانی راه می اندازه و ولایت مسلمین را بدست می گیره ، منافق است. ائمه اگرچه خلیفه واقعی بودند ولی چنین قیامی نکردند (بعد از امام صادق). پس به ما اعلام کرده اند که در این دوره کسی نباید ادعای ولایت بر مسلمانان جهان را بکند. اجرا کردن احکام دین توسط حکومت مستلزم ادعاهای زیادی (ولایت از طرف خدا) نیست. یک رئیس جمهور معمولی هم می تونه اینکارو بکنه.
خود را به کوچه علی چلاق می زنند و می گویند :
چه کسی در حکومت جمهوری اسلامی ادعا کرده که کار امام زمان علیه السلام رو می خواد بکنه؟
وقتی کسی اسم خودش را میگذاره ولی امر مسلمین جهان، یعنی کار امام زمان را میخواهد بکند. این ادعای خلافت پیامبر است که حق ائمه معصوم است و آنها حق خود را به کسی واگذار نکرده اند. در غیبت کبرا بر خلاف غیبت صغری، امام زمان نایب تعیین نکرده. اینرا هر بچه مدرسه ای هم می داند. ولی رژیم ادعا می کند که رهبر را امام زمان منصوب کرده و ما او را کشف کردیم.!!!!!!
کی امام رهبر منصوب کرد؟ شما چه جور کشفش کردید؟
این بدعت در مذهب شیعه 12 امامی است . اخیرا هم که گویا فرموده اند رهبر اشتباه نمی کند ، چون امام زمان (تعهد داده) اشتباهات او را اصلاح می کند. یعنی بدون اینکه ارتباطی با امام زمان داشته باشد، خود را در ردیف نواب 4 گانه قرار داده که احکام امام را به شیعیان می رساندند. اگر این آقا نایب بود باید می توانست جواب سوالات مردم را از امام بگیرد و به مردم برساند. ولی بدون اینکه نایب باشد ، حکم خود را حکم امام زمان (و تضمین شده) حساب می کند. وقتی چاپلوسان چنین ادعاهایی مطرح می کنند، رهبر سکوت همراه با رضایت می کند. همانطور که در مورد فیلم "ظهور نزدیک..." و قبل از آن کتابش، سکوت می کرد.

سلام خدا چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://manvaquran.persianblog.ir/

سلام.
ایام فاطمیه رو تسلیت میگم
التماس دعا[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد