شاید این جمعه بیاید شاید...

هرچند کوتاه در باره امام زمان

شاید این جمعه بیاید شاید...

هرچند کوتاه در باره امام زمان

این جمعه هم گذشت و آقا بازم نیومدی

بیا درست دعا کنیم شاید این جمعه بیاید. 

 

 

 

اون روز از پنجره اتاقم اسمون آبی رو نگاه میکدم و به سی دی سخنرانی حاجاقا دانشمند گوش 
  
میدادم ...کم کمش این دهمین باری بود که این سخنرانی رو گوش میدادم ولی بازم برام تازگی 
 
 داشت ...
 
خلاصه رسید به جایی که حاجاقا گفت : درست دعا کنید ...یکی رفته بود حرم امام رضا گفته بود یا  
 
امام هشتم به من اونقد پول بده که وقت نکنم بشمورمش ...دعاش هم قبول شده بود حالا این اقا  
 
شده مامور شمارش پول توی بانک ....میگفت یادم رفت بگم پولا مال خودم باشه به حرف حاجاقا فکر  
 
کردم ..گفتم بد نمیگه ...ما بلد نیستیم دعا کنیم ...
 
تو همین فکرا بودم که یاد اقا امام زمان عج افتادم ... به خودم گفتم ...این همه سال اشتباه دعا  
 
میکردی و اونموقع از خدا گله داشتی ؟...ما همیشه سر دعاهامون میگیم خدایا فرج اقامون رو نزدیک  
 
کن ...ولی دیگه به اینکه منظورمون از نزدیک چیه اشاره نمیکنیم ...
 
شاید این نزدیک 100 هزار سال دیگه باشه ...شاید میلیونها سال دیگه ...
 
بیایین از این به بعد اینجوری بگیم ...خدایا ظهور آقامون رو تا وقتی که عمر دارم برسون ...یا ...خدایا  
 
فرج آقا امام زمان عج رو امسال بفرما ... 
 
 
 
اللهم عجل لولیک الفرج ....
نظرات 2 + ارسال نظر
پرستوی مهاجر جمعه 2 مهر 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://oyamaa.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
اومدم .بلاگت تا دعوتت کنم بیای تو وبلاگ من.من فیلم های جدید هالیوودی گذاشتم با لینک مستقیم.
راستی یه مسنجر باحالم گذاشتم که حرف نداره فقط و فقط مخصوص ایرانی های گله.پس حتما یه سری
بهم بزنیااااا
منتظرتم نظر هم بدی که دیگه خیلی ماهی

امین شنبه 3 دی 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.aminsoizi.blogfa.com

]وبلاگت خیلی جالب هست افرین افرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد