شاید این جمعه بیاید شاید...

هرچند کوتاه در باره امام زمان

شاید این جمعه بیاید شاید...

هرچند کوتاه در باره امام زمان

فقط دعا کنید.

پست جدیدی داریم که هر هفته جمعه عصر یک اس ام اس ویژه آقا امام زمان میذاریم اگه خواستین واستون اس ام اس کنم شمارتون را برام بذارین ممنون . 

 

 

 

دوباره جمعه و این اولین جمعه پاییزکه  

 

پر از دلواپسی و بی قراریه گویا این عصر 

  

دلگیر هم نوید این را میده که این جمعه هم به جمعه های انتظار افزوده شد و یارمان 

 

از پرده بیرون نیامد 

 

آخه آقا تا کی تا کجا؟ آقا قبول گناه کردم راه را اشتباهی رفتم 

 

آقا با همه گناهام اومدم بگم به بن بست رسیدم دیگه نمیتوانم این دوری را تحمل کنم  

 

به جان مادرت زهرا بیا. 

 

(الهم عجل الولیک الفرج)

نظرات 1 + ارسال نظر
حسینی پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 09:25 ق.ظ

خیلی عالی بود واقعا متشکرم
خوشحال میشم پیامکهاتون رو دریافت کنم
۰۹۱۲۵۷۸۲۲۷۸

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد