شاید این جمعه بیاید شاید...

هرچند کوتاه در باره امام زمان

شاید این جمعه بیاید شاید...

هرچند کوتاه در باره امام زمان

فقط دعا کنید.

 

اس ام اس این هفته واسه عزیزان ارسال شد.  

 

در ادامه مطلب بخوانید.  

 

 

سلام بر مهدی: 

 

میخوام یه سوال تکراری بپرسم 

 

کجایی آقا جون؟ 

خیلی برام سخته که نمیدونم کجایی 

 

سخته برام که نمیدونم از من راضی هستی یا نه ،سخته که ندیدمت. 

 

آقا جون بازم جمعه شد این عصرای جمعه دیگه برامون صبری نمیذاره 

 

آقا گریه کردن دیگه بدم اومده اما دست خودم نیستو گریه میکنم 

 

چرا بدم اومده؟ 

 

چون فکر میکنم اشکام پاک نیستن آقا جون 

 

آقا با همه گناهام بازم دست به دامن خدا میشم گریه میکنم و میگم 

 خدایا واسه یه نفر چقد غریبی و بی کسی؟ 

  

دستمو بالا میگیرمو میگم (الهم عجا الولیک الفرج)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد